= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


21 september 2013

Het ware zelf



Het hoogste Zelf, de magie en schoonheid van het Werkelijke, laat ieder moment een bloem ontluiken in ons pure Zijn. Maar angsten en projecties, die hun oorsprong hebben in onwetendheid en beperkte identiteit met het lichaam, het denken en de persoonlijkheid, staan dit volledig open bloeien in de weg.

Vanuit het niets klinkt een stem die zegt: “Ik kan me niet veroorloven op deze manier te leven. Ik kan niet omgaan met zo’n diepe realisatie. Het is te sterk.
Als ik dit zou toelaten, zal mijn leven zo radicaal kunnen veranderen dat het oncontroleerbaar en onvoorspelbaar wordt. Ik zou te naief worden om mezelf nog langer te kunnen beschermen.
Ik ben er niet klaar voor om kwetsbaar te zijn.”

Wie is het eigenlijk die zo’n ontvouwen van Gratie tegengaat?
Weet dat het alleen maar iemands zelfbeeld is en niet iemands ware Zelf.
 
 
Mooji

Geen opmerkingen:

Een reactie posten