= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


21 september 2013

Grenzeloos gewaarzijn



Velen geloven dat ze enkel een persoon zijn en dit wordt zelden in twijfel getrokken. Zij geloven dat ze slechts zo breed zijn als het uiteinde van de uitgestrekte vingertoppen en zo groot als de top van hun hoofd. En dat het lichaam gevuld is -zoals lucht in een ballon - met iets, wat 'zelf' wordt genoemd.

Maar als je je ware natuur gaat herkennen, begrijpen en ervaren als het onveranderlijke Zelf zal het inzicht in je ontwaken: ‘Ik ben in dit lichaam, maar dit lichaam is ook in Mij. Ik ben puur en grenzeloos Gewaarzijn’.
Ik vraag me af hoeveel van jullie echt door hebben waar werkelijk naar verwezen wordt? Niet alleen dit lichaam is in Mij, maar alle lichamen, alle vormen, alle fenomenen - grof en subtiel - verschijnen in Wie ik ben.

Is er iemand bij wie deze herkenning plaats vindt?
Het is niet het gevoel van een super ego.
In tegendeel, het brengt grote nederigheid, vrede, wijsheid, licht en liefde.


Mooji

Geen opmerkingen:

Een reactie posten