= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


16 juli 2012

Ik ben




Als je je aandacht richt
op 'Ik ben' en op het gevoel
van te zijn,
dan verdwijnt het 'Ik-ben-die-en-die'.

Wat overblijft is
'Ik ben enkel waarnemer'
en ook dat lost zich op in
'Ik ben het Al'.

Het Al wordt het Ene
en het Ene jezelf,
zonder van mij
gescheiden te zijn.

Laat het idee van een
persoonlijk 'ik' los,
dan kan ook de vraag
naar 'wiens ervaring'
niet meer worden gesteld.


Sri Nisargadatta Maharaj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten